czwartek, 27 grudnia 2012

Gome

 Bardzo przepraszam za kolejne opóźnienie z rozdziałami ale tak się akurat zdarzyło że moje serducho spłatało mi świątecznego figla i jestem całe święta w szpitalu.

 W każdym razie jutro wychodzę a brat pożyczył mi na kilka godzin laptopa więc biorę się za pisanie.
Jutro dodam 1 albo od razu 2 rozdziały by nadgonić, ale to zależy jak się będę czuła bo nie ukrywam że jest trochę kiepsko w każdym razie,  rozdział 8 będzie już zgodnie z planem 31.12.2012r a 6 i 7 w ciągu dwóch najbliższych dni.

 Chce wam też serdecznie podziękować za ponad 2000 wyświetleń tego bloga i 10ciu obserwatorów.
Jesteście kochani i wytrwali w czekaniu aż w końcu ruszę mój obolały tyłek i coś napisze.

 W każdym razie dziękuje, przepraszam za nieobecność i spóźnione wesołych świąt wszystkim.

4 komentarze:

  1. Już wcześniej trafiłam na twojego bloga, ale nie mogłam się przekonać, aby zacząć czytać. Dopiero kilka dni temu zabrałam się za poznawanie tej historii i teraz czekam z niecierpliwością na następne rozdziały. Zapraszam również do siebie:
    rodzina-namikaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję, nie cierpię szpitali, a w szczególności gdy jest wolne. Nie mam nic innego do powiedzenia, niż życzenia ci szybkiego powrotu do zdrowia i dużo zabawy na sylwka :)

    A tak na poprawę humorku:
    takmam.pl - dużo rozwalających sytuacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy ;)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja już się nie mogę doczekać :3
    Też życzę powrotu do zdrowia ^^
    I zapraszam do mnie; nominowałam Cię do nagrody Liebster Award ^^ [http://naruto-konoha-high-school.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń

Komentarz nic nie kosztuje a daje mi motywację dlatego zostaw po sobie ten ślad. [ Proszę o polecanie swoich blogów o dziale "Wasze blogi" a nie w komentarzach pod notkami. ]