czwartek, 27 grudnia 2012

Liebster Award




Ushio nominowała mnie do nagrody Liebster Award, więc biorę się za odpowiadanie na pytania :3

Nie wiem czy tak można ale otrzymałam również nominację od Kakashii711 więc edytuję :D
 
Zasady (pozwoliłam sobie skopiować od Ushio która skopiowała od Ayumu xD):
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania Ushio

 
1. Ulubiony bish z anime?
Itachi Uchiha
2. Ulubiona manga?
Naruto
3. Jak długo interesujesz się M&A?
6-7 Lat
4. Jak długo piszesz?
Tego bloga?:P Powiedzmy że miesiąc xD
5. Ulubiony opening z anime?
Blue Bird - Ikimono Gakari z Naruto
6. Ulubiony ending?
Ło jezu wszystkie są boskie.
7. Postać, której najbardziej nie lubisz? (anime lub manga)
Sasuke Uchiha
8. Jakiej piosenki teraz słuchasz?
Last Christmas Japońska wersja.
9. Oglądasz dramy?
Czasem, ale raczej nie często.
10. Ile masz blogów?
Obecnie tylko jeden.
11. W jakim gatunku lubisz pisać? (romans, dramat, komedia itp.)
Nie dziele swojego "pisarstwa" na gatunki, gdyż jestem na to za głupia xD


Pytania Kakashii711

1. Od jakiego czasu oglądasz anime?
Nieświadomie? 16lat. Świadomie 7 Lat :)
2. Lubisz Biebera? :D
Jako piosenkarza nie, jako osobę nie znam więc nie mam zdania.
3. Gdzie mieszkasz?
Włocławek takie miasto w Kujawsko-Pomorskim.
4. Ulubione anime?
Naruto
5. Chciałbyś/ałabyś żyć w świecie jakiegoś anime?
Tak, zdecydowanie tak.
6. Jeśli tak, to jakiego? ( pytanie odnosi się do pytania 5. )
Naruto
7. Ulubiona postać z anime/mangi?
Itachi Uchiha
8. Co cię skłoniło do pisania bloga właśnie o takiej tematyce?
To że kocham M&A Naruto oraz Itachi to moja ulubiona postać do tego cierpiałam na nadmiar czasu którego jak na złość od kiedy zaczęłam pisać mi brakuję. xD
9. Ulubiona manga?
Naruto
10. Co wolisz: hentai, yaoi, yuri czy nic z tego?
O boże wszystko! Jestem zboczeńcem i pedofilem *_* ale jak już bym musiała wybrac to chyba Yaoi.
11. Ulubiony paring ( obojętnie jakie anime/manga )?
ItaSaku na równi z NaruHina


Moje pytania:

 

1. Ulubiony postać z anime?
2. Ulubiony blog?
3. W jakim wieku rozpoczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
4. Ulubiona Manga/Anime?
5. Ulubiony oppening/ending z anime?
6. Ile masz blogów?
7.Jakie jest twoje hobby nie związane z M&A?
8.Ulubiony zespół?
9. Ile masz lat?
10. Twoja ulubiona pora roku?
11. Jakie jest twoje największe marzenie?

3 komentarze:

  1. Ohayo!
    Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award na moim blogu http://kirito711.blogspot.com/2012/12/nominacje.html.
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WItam. Moja koleżanka przysłała mi ten blog, bo szukałam o ItaSaku. Z miła chcęcią będe dalej czytała twoje opowiadanie. Podoba mi się. jetsem ciekawa dalszego ciągu. Mogłabyś mnie informowac na gg: 8505803 lub na mój blog: http://sakura-itachi-sasuke.blogspot.com/
    Pozdrawiam i będę czekać niecierpliwie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog ! - pisalam na gg do cb . :)
    Nie moge sie doczekac nastepnej notki, bardzo mi sie podoba twoje pisanie !!!!

    http://angel--of--sakura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarz nic nie kosztuje a daje mi motywację dlatego zostaw po sobie ten ślad. [ Proszę o polecanie swoich blogów o dziale "Wasze blogi" a nie w komentarzach pod notkami. ]