sobota, 15 grudnia 2012

Informacja.

 Informuję że nie jestem w stanie dodać dzisiaj nowego rozdziału.. Mam już wszystko napisane tyle że w zeszycie a klawiatura już mi ledwo chodzi i po prostu nie dam rady tego przepisać. Nową klawiaturę dostanę we wtorek lub środę czyli najpóźniej w środę będzie następny rozdział.

Taki mały rozkład kiedy co:
18 lub 19 Grudnia - Rozdział 5
22 Grudnia - Rozdział 6
27 Grudnia - Rozdział 7
31 Grudnia - Rozdział 8
03 Stycznia - Rozdział 9
05 Stycznia - Rozdział 10
09 Stycznia - Rozdział 11
12 Stycznia - Rozdział 12

Później może już niestety różnie bywać. Powyższe terminy mogą ulegać zmianie, ale maksymalnie o 1 dzień. Czyli rozdział będzie 1 dzień wcześniej lub później.

Jeżeli chcecie otrzymywać powiadomienia to zachęcam do dodawania się do obserwatorów lub możecie napisać do mnie na gg: 32207656  wtedy będziecie otrzymywać ode mnie wiadomości o nowych rozdziałach.

Informacje o nowych notkach możecie też znaleźć na Facebook'u na fangape'u : Hidan Masochista.


Przepraszam za opóźnienie.
Dziękuje wszystkim czytelnikom a zwłaszcza tym komentującym.

Pozdrawiam Shinuchan.

1 komentarz:

  1. E zawsze zostaje Ci klawiatura Ekranowa! xD

    No nic czekam czekam! xD Może coś Ci się odmieni co do paringu Haha xD Nie no Twa ręka trzyma pióro! Weny zatem!

    OdpowiedzUsuń

Komentarz nic nie kosztuje a daje mi motywację dlatego zostaw po sobie ten ślad. [ Proszę o polecanie swoich blogów o dziale "Wasze blogi" a nie w komentarzach pod notkami. ]